flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Експерти поділилися секретами стимулювання юристів

04 жовтня 2017, 08:15

Мотивувати свого співробітника на успішну роботу — далеко не найпростіше завдання. Як добиватися від юристів надподвигів і надлояльності, уміло поєднуючи батіг і пряник?

Для маленьких і великих

Учасники дискусії на юридичному форумі відзначили, що правильно мотивувати правників — досить складне завдання. Тому учасники бесіди відразу стали ділитися секретами того, як правильно надихати своїх підлеглих, пише право.ру.

Так, директор юридичного департаменту одного з банків відзначив, що для ефективного створення команди треба структурувати співробітникам роботу за сферами послуг або якимись іншими критеріями. При цьому конкретна операція повинна вестися певними юристами, щоб із запитаннями щодо цього завдання колеги не відволікали інших фахівців у
галузі права. Треба унеможливлювати повтори одних і тих самих завдань для юристів. У маленьких компаніях ситуація інша: там правник має володіти ширшим профілем у рамках компетенцій своєї фірми.

У питанні стимулювання юриста важливо, щоб фахівець сам знайшов собі місце до душі, вважають експерти. Людина з радістю повинна йти на роботу, а додатково заохочувати її можна по-різному: комфортними умовами праці, медичною страховкою, оплачуваними обідами.

Серед нематеріальних стимулів називалися навчальні програми, тренінги зі стресостійкості й участь у професійних заходах. І, звичайно, важливо мати командний дух, щоб у фірмі не формувалися розрізнені групи. Для цього слід разом відзначати свята або ті ж дні народження одне одного.

Стимул для молодих

Одначе те, що є стимулом для одних співробітників, може зовсім не надихати інших. Так, представник одного зі стільникових операторів розповів, що ж цінне для покоління Y.

Наприклад, аби забезпечити низьку плинність кадрів, молодь потрібно зацікавити зростати разом з ринком. Адже всі хочуть працювати у фірмі — лідері своєї галузі. На вибір місця роботи впливає також бренд. Для компанії тут існує відразу кілька програм нематеріальної мотивації працівників: від наукового клубу до систем визнання досягнень юристів. Зокрема, є різні номінації: «боєць року» або навіть «найкращий автор публікації в ЗМІ».

Інший доповідач продовжив тему колеги, пояснивши, що таке визнання не повинне робитися для галочки. Потрібна справедлива оцінка, з поясненнями, чому й за що конкретний працівник отримує ту чи іншу нагороду.

А представник міжнародної юридичної фірми зробив висновок, що всіх молодих юристів об’єднує бажання долати серйозні виклики. Їм у той же час важливо розуміти, що старші колеги вірять в юних працівників, їх успіхи й готові підтримати початківців. Молодим фахівцям важливо, щоб у них була можливість успішно суміщати роботу з особистим життям і подорожами, додав він.

Свого роду підсумок підбив партнер адвокатського бюро. За його словами, для правників є 3 головні мотивації: професійний інтерес, команда та гроші. І важливо створити команду-лідера, а не команду окремих зірок, порадив він.

Джерело: Закон і Бізнес.