Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У світі найбільш поширеними засобами цивільно-правового захисту від недобросовісної конкуренції є накладення судової заборони, відшкодування збитків, звернення із заявою до регулятора, подання позову до суду, а також публікація судових рішень.
Про особливості протидії недобросовісній конкуренції під час V Школи з антимонопольного права, якою Ліга студентів Асоціації правників України розпочала новий сезон освітніх заходів, розповіли майбутнім юристам радник, керівник практики антимонопольного та конкурентного права Spenser&Kauffmann Тетяна Харебава та юрист практики Вероніка Збризька.
Лекція, побудована в формі інтерактиву, викликала у слухачів чимало запитань, що згодом переросло в
870
У світі найбільш поширеними засобами цивільно-правового захисту від недобросовісної конкуренції є накладення судової заборони, відшкодування збитків, звернення із заявою до регулятора, подання позову до суду, а також публікація судових рішень.
Про особливості протидії недобросовісній конкуренції під час V Школи з антимонопольного права, якою Ліга студентів Асоціації правників України розпочала новий сезон освітніх заходів, розповіли майбутнім юристам радник, керівник практики антимонопольного та конкурентного права Spenser&Kauffmann Тетяна Харебава та юрист практики Вероніка Збризька.
Лекція, побудована в формі інтерактиву, викликала у слухачів чимало запитань, що згодом переросло в
активне обговорення прикладів живої реклами та можливих порушень. Так, було наведено кілька практичних кейсів, де були встановлені факти найбільш типових порушень з боку відомих брендів маркування упаковки, видання рекламних матеріалів, проведення рекламних акцій та надання умовних знижок.
Також експерти надали рекомендації з уникнення та недопущення проявів недобросовісної конкуренції при веденні бізнесу. Так, зокрема, варто перевіряти позначення, які нанесені на упаковку на предмет їх схожості/подібності з раніше зареєстрованими, упакування – на предмет його схожості/подібності з упакуванням іншої продукції, аналізувати кожну складову змісту реклами на наявність неповних, неточних та неправдивих відомостей, мати документальне підтвердження інформації, нанесеної на упаковку, а також отримувати висновків щодо кваліфікації дій в рамках статті 14 Закону про захист економічної конкуренції.
Джерело: ЗіБ http://zib.com.ua/…/130196-eksperti_podililisya_sekretami_u…