З 5 ЖОВТНЯ при зверненні до суду ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ ОБОВ"ЯЗКОВО потрібно підписувати процесуальні та інші пов’язані з розглядом судових справ документи КВАЛІФІКОВАНИМ ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ (КЕП).
Надсилати документи на офіційну електронну адресу суду можна з будь-якої не забороненої в Україні адреси електронної пошти.
У разі, якщо ви не маєте КЕП, ви можете надіслати такі документи Укрпоштою чи подати безпосередньо до канцелярії суду.
Що таке КЕП?
Це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Навіщо використовується КЕП?
КЕП призначений для використання фізичними та юридичними особами-суб’єктами електронного документообігу:
- для підтвердження особи;
- для підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Де отримати КЕП?
Самостійно отримати ключ можна через особистий кабінет на сайті ПриватБанку. Генерація ключа безкоштовна.