Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ОПИС ВАКАНСІЇ
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
Здійснення судових викликів, повідомлень та повісток у судових справах, оформлення заявок до органів внутрішніх справ, адміністрації місць ув’язнень про доставку до суду затриманих та обвинувачених, забезпечення оформлення матеріалів справ, виконання інших доручень головуючого, що стосуються розгляду справ. 2. У судовому засіданні: – перевірка та доповідання суду про явку учасників судового процесу в судове засідання, про учасників судового процесу, які приймають участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції та повідомлення про дату, час і місце судового засідання тих учасників судового процесу, хто не з’явився; – вручення учасникам справи пам’яток про їхні права та обов’язки; – проставлення на повістках, за потреби, учасників справи відміток про час перебування у суді; – виконання обов’язків судового розпорядника у випадку його відсутності. 3. Забезпечення контролю за повним фіксуванням судового засідання технічними засобами і проведенням судового засідання в режимі відеоконференції, ведення журналу (протоколу) судових засідань. 4. Виготовлення копій судових рішень, засвідчення копій судових рішень (документів). 5. Виготовлення виконавчих документів у справах, за якими законодавством передбачено негайне виконання. 6. Вручення (направлення) копій судових рішень, іншої кореспонденції сторонам та іншим особам, які беруть участь у розгляді справ. 7. Оформлення матеріалів судових справ, що перебувають у провадженні судді відповідно до вимог Інструкції з діловодства у місцевих та апеляційних судах України та передача справ до канцелярії суду. 8. Забезпечення формування та оприлюднення списків справ, призначених до розгляду. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 11362,00 грн.; надбавки, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу». |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Строково, у зв’язку з призовом на військову службу під час мобілізації основного працівника. |
|
Перелік документів, які необхідно подати для призначення на посаду державної служби у період дії воєнного стану |
1) заява про участь у співбесіді за посиланням; 2) заповнена особова картка встановленого зразка за посиланням; 3) резюме за формою за посиланням; 4) копії документів, що підтверджують наявність громадянства України; 5) копії документів, що підтверджують наявність відповідної освіти; 6) копії документів, що підтверджують відповідний досвід роботи (за наявності).
Документи подаються до 12.09.2025 включно за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 4, м. Гребінка Полтавської області (приміщення Гребінківського районного суду Полтавської області).
|
|
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби (для осіб з інвалідністю). |
|
Дата і час початку проведення співбесіди.
Місце або спосіб проведення співбесіди |
15.09.2024 року 10-00 год.
м. Гребінка, вул. Ярослава Мудрого, 4 (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, контактний номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду |
Єлісєєва Світлана Анатоліївна, 05359-9-16-42 |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища юридична освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
вимоги до наявності досвіду роботи відсутні |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Комунікація та взаємодія |
|
2 |
Відповідальність |
|
3 |
Стресостійкість |
|
4 |
Командна робота та взаємодія |
|
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
Знання законодавства |
Знання: Конституції України; Закону України «Про судоустрій і статус суддів»; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства; Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України; Положення про автоматизовану систему документообігу суду, процесуальне законодавство України. |
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
Ведення первинного обліку справ та забезпечення: – заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді відповідно до своїх функціональних обов’язків; – зберігання судових справ; – здійснення підготовки судових справ із скаргами, поданнями для направлення до судів вищих інстанцій. Здійснення своєчасного звернення судових рішень до виконання, контролювання надходження від органів, що виконують судові рішення, повідомлень про їх виконання, та здійснення обліку виконавчих документів відповідно до своїх функціональних обов’язків. Під час прийняття від секретарів судового засідання судових справ після їх розгляду по суті, здійснення перевірки щодо повноти відображення відомостей в обліково-статистичних картках в системі документообігу суду та відповідності документів у судових справах, згідно опису. Внесення достовірних відомостей до автоматизованої системи документообігу суду, в тому числі дати набрання судовим рішенням законної сили, відповідно до своїх наданих прав та функціональних обов’язків. Здійснення видачі копій судових рішень, інших документів по справах, що зберігаються в канцелярії суду відповідно до своїх функціональних обов’язків. Здійснення підготовки та передачі до архіву суду судових справ провадження у яких закінчено, а також іншої документації, що стосується розгляду справ за минулі роки, відповідно до своїх функціональних обов’язків. Складання за встановленими формами статистичних звітів про результати розгляду справ відповідно до своїх функціональних обов’язків. Здійснення проставляння в системі документообігу суду дати набрання судовими рішеннями законної сили, якщо такі могли бути оскаржені. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 8591,00 грн.; надбавки, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу». |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Строково, на період відпустки у зв’язку з потребою дитини віком до шести років у домашньому догляді основного працівника або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану. |
|
Перелік документів, які необхідно подати для призначення на посаду державної служби у період дії воєнного стану |
1) заява про участь у співбесіді за посиланням; 2) заповнена особова картка встановленого зразка за посиланням; 3) резюме за формою за посиланням; 4) копії документів, що підтверджують наявність громадянства України; 5) копії документів, що підтверджують наявність відповідної освіти; 6) копії документів, що підтверджують відповідний досвід роботи (за наявності).
Документи подаються до 12.09.2025 включно за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 4, м. Гребінка Полтавської області (приміщення Гребінківського районного суду Полтавської області). |
|
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби (для осіб з інвалідністю). |
|
Дата і час початку проведення співбесіди.
Місце або спосіб проведення співбесіди |
15.09.2025 року 10-00 год.
м. Гребінка, вул. Ярослава Мудрого, 4 (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, контактний номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду |
Єлісєєва Світлана Анатоліївна, 05359-9-16-42 |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища юридична освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
вимоги до наявності досвіду роботи відсутні |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Комунікація та взаємодія |
|
2 |
Відповідальність |
|
3 |
Стресостійкість |
|
4 |
Командна робота та взаємодія |
|
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
Знання законодавства |
Знання: Конституції України; Закону України «Про судоустрій і статус суддів»; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства; Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України; Положення про автоматизовану систему документообігу суду, процесуальне законодавство України. |
Пам’ятка для осіб, які бажають вступити на державну службу
в період дії воєнного стану
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).
Особа, яка претендує на зайняття посади державної служби у період дії воєнного стану не подає копію Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови.
Разом з тим, такий сертифікат має бути поданий протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
У разі неподання державним службовцем зазначеного сертифіката, така особа звільняється із займаної посади протягом трьох робочих днів.
Наразі Національною комісією зі стандартів державної мови вже відкрито реєстрацію для складання іспиту на рівень володіння державною мовою для виконання службових обов’язків.
Особа, яка бажає працювати в державному органі, має подати до такого органу заяву, заповнену особову картку встановленого зразка та документи, що підтверджують наявність у неї громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.
Крім цього необхідним є заповнення декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,.
Відповідність освіти можливо підтвердити за наявності відповідного диплому молодшого бакалавра, бакалавра, магістра.
Досвід роботи можливо підтвердити за допомогою трудової книжки, архівних довідок тощо.